Twój zakres obowiązków:
- Koordynacja i nadzór realizacji zgłoszeń awaryjnych/eksploatacyjnych w powierzonym regionie,
- Ocena i kategoryzacja zgłoszeń, praca z systemem CRM,
- Bieżąca kontrola zgłoszeń w systemie oraz ich realizacji przez firmy zewnętrzne,
- Kontrola i akceptacja faktur,
- Praca z bazą danych- budowanie i utrzymywanie aktualności bazy,
- Pozyskiwanie ofert, analiza, zlecenia do realizacji,
- Ocena pracy serwisów, wsparcie procesu tworzenia specyfikacji technicznych,
- Stała współpraca z kontrahentami,
- Kontrola i realizacja budżetu w danym regionie w oparciu o analizę wydatków oraz limity budżetowe,
- Wspieranie operacji w tematach pilnych i krytycznych odnośnie FM,
Nasze wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane techniczne/administracyjne),
- Doświadczenie pracy w Call Center / telefoniczny kontakt z klientem mile widziane,
- Doświadczenie techniczne, zmysł techniczny mile widziane,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- Samodzielność i asertywność,
- Komunikatywność
Dodatkowym atutem będzie :
- Wiedza z zakresu zarządzania eksploatacją budynków,
Oferujemy:
- Karta Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby upoważniająca do rabatu na zakupy w Netto
- Darmowy pakiet opieki medycznej Medicover Zdrowie
- Możliwość przystąpienia do preferencyjnego ubezpieczenia grupowego PZU
- Możliwość przystąpienia do programu sportowo-rekreacyjnego Medicover Sport
- Nagrody jubileuszowe
- Świąteczne doładowania kart Sodexo
- Programy pracownicze z nagrodami (m.in. „Poleć znajomego”)
- Darmowy dostęp do aplikacji językowej eTutor
Więcej na temat działu, benefitów i kultury organizacyjnej znajdziesz na: www.kariera.netto.pl.