Lista zakupów

edytuj produkt

zapisz

Twój zakres obowiązków:

  • Koordynacja i nadzór realizacji zgłoszeń awaryjnych/eksploatacyjnych w powierzonym regionie,
  • Ocena i kategoryzacja zgłoszeń, praca z systemem CRM,
  • Bieżąca kontrola zgłoszeń w systemie oraz ich realizacji przez firmy zewnętrzne,
  • Kontrola i akceptacja faktur,
  • Praca z bazą danych- budowanie i utrzymywanie aktualności bazy,
  • Pozyskiwanie ofert, analiza, zlecenia do realizacji,
  • Ocena pracy serwisów, wsparcie procesu tworzenia specyfikacji technicznych,
  • Stała współpraca  z kontrahentami,
  • Kontrola i realizacja budżetu w danym regionie w oparciu o analizę wydatków oraz limity budżetowe, 
  • Wspieranie operacji w tematach pilnych i krytycznych odnośnie FM, 

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane techniczne/administracyjne),
  • Doświadczenie pracy w Call Center / telefoniczny kontakt z klientem mile widziane,
  • Doświadczenie techniczne, zmysł techniczny mile widziane,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
  • Samodzielność i asertywność,
  • Komunikatywność

 

Dodatkowym atutem będzie :

 

  • Wiedza z zakresu zarządzania eksploatacją budynków,

 

Oferujemy:

    • Karta Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby upoważniająca do rabatu na zakupy w Netto
    • Darmowy pakiet opieki medycznej Medicover Zdrowie
    • Możliwość przystąpienia do preferencyjnego ubezpieczenia grupowego PZU
    • Możliwość przystąpienia do programu sportowo-rekreacyjnego Medicover Sport
    • Nagrody jubileuszowe
    • Świąteczne doładowania kart Sodexo
    • Programy pracownicze z nagrodami (m.in. „Poleć znajomego”)
    • Darmowy dostęp do aplikacji językowej eTutor

 

 

Więcej na temat działu, benefitów i kultury organizacyjnej znajdziesz na: www.kariera.netto.pl.

Miejsce pracy
Etat
Data rozpoczęciadn. 2. października 2023 r.