Lista zakupów

edytuj produkt

zapisz

Netto najtańszym dyskontem w styczniu

dn. 16. lutego 2022 r.

Netto najtańszym dyskontem w styczniu

Netto osiągnęło pozycję lidera z najniższym wynikiem średniej wartości koszyka zakupowego wśród dyskontów, wyprzedzając w styczniu 2022 r. Lidla i Biedronkę. Wartość koszyka Netto to 234,67 zł. Koszyk Netto był tańszy o 30,76 zł od najdroższego w zestawieniu. Co więcej, koszyk zakupów w duńskiej sieci był tańszy nawet od uśrednionego koszyka zakupowego o 3,97 zł.

W styczniu 2022 roku Badanie i Raport Koszyk Zakupowy® przeprowadzone przez ASM Sales Force Agency wykazało średnią cenę koszyka na poziomie 238,64 zł. To wzrost o 11,08 zł, czyli o blisko 5 proc., w porównaniu do grudnia 2021 r. 

Dziś klienci częściej niż kiedykolwiek głosują przede wszystkim swoimi portfelami. Dokładamy wszelkich starań, by ceny w naszych sklepach były jak najniższe. W tym celu na bieżąco analizujemy koszyki zakupowe i ceny rynkowe, dbając o konkurencyjność cenową naszej oferty. – mówi Hugo Mesquita, CEO Netto Polska, dodając – Co tydzień przygotowujemy też specjalne promocje obejmujące najpopularniejsze i najbardziej potrzebne w każdym gospodarstwie domowym artykuły. Zależy nam, by nasi klienci mieli pewność, że kupowanie w Netto przynosi realne korzyści. 

Netto to wywodząca się z Danii sieć dyskontów obecna w Polsce od 1995 r. Sklepy Netto charakteryzują się wysokiej jakości produktami w atrakcyjnych cenach. Kupujący znajdą w Netto szeroki wybór produktów spożywczych, a także chemii domowej i elementów wyposażenia domowego, dzięki czemu będą mogli zrobić zakupy w jednym miejscu.

W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów, w tym 1/3 to produkty marek własnych, których wysoka jakość idzie w parze z możliwie najniższą ceną. Sztuka Mięsa to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, Miletto to szeroki wybór nabiału, z kolei Premieur to linia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze. Wyróżniająca dla sieci jest oferta Z zieleniaka, w ramach której klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz Półka zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe. 

Poza ofertą spożywczą, w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.