Lista zakupów

edytuj produkt

zapisz

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Kto może otrzymać Kartę Klienta „Czas na biznes”? Komu przysługuje taka Karta?

    Kartę Klienta „Czas na biznes” może otrzymać przedsiębiorca, firma lub instytucja, która zaakceptuje warunki współpracy i zawrze umowę z Netto. Wniosek i regulamin współpracy są dostępne na stronie www.netto.pl/czas-na-biznes

  • W jaki sposób mogę zamówić Kartę Klienta „Czas na biznes”?

    O Kartę można aplikować, wypełniając formularz na stronie internetowej www.netto.pl/czas-na-biznes/ Decyzja o przyznaniu Karty zapadnie po przeprowadzeniu procesu weryfikacji.

  • Czym jest Karta Klienta „Czas na biznes” i jakie są zasady jej użytkowania?

    Karta Klienta „Czas na biznes” to forma współpracy z Netto, dostępna dla firm i instytucji, polegająca na możliwości skorzystania z odroczonego terminu płatności i automatycznego fakturowania za zakupy we wszystkich sklepach
    Netto w Polsce.

  • Jakie dane należy podać podczas rejestracji?

    Dane niezbędne do nawiązania współpracy zawarte są w formularzu na stronie internetowej www.netto.pl/czas-na-biznes.
    Są to tzw. dane rejestrowe i dane komunikacyjne.

  • Ile wynosi czas oczekiwania na Kartę Klienta „Czas na biznes” po złożeniu zamówienia?

    Proces weryfikacji zgłoszenia, przygotowania umowy i wysłania karty jest uzależniony od wielu czynników. Niemniej jednak dołożymy wszelkich starań, aby każda z instytucji aplikujących, jak najszybciej mogła korzystać z zalet współpracy z Netto.

  • Od kiedy Karta Klienta „Czas na biznes” będzie aktywna?

    Karta będzie aktywna już w momencie jej odbioru od kuriera

  • W jaki sposób otrzymam Karta Klienta „Czas na biznes”? Czy mogę odebrać ją w sklepie Netto?

    Po podpisaniu umowy z Netto karta zostanie wygenerowana i wysłana kurierem pod adresem siedziby firmy, podanej w formularzu na stronie www.

  • Dlaczego warto posiadać Kartę Klienta „Czas na biznes”? Jakie są korzyści, związane z jej użytkowaniem?

    Karta Klienta „Czas na biznes” umożliwia korzystanie z bezgotówkowej formy płatności za zakupy we wszystkich sklepach Netto w Polsce. Faktury są generowane automatycznie i wysyłane pod wskazanym adresem e-mail, a termin płatności wynosi 30 dni. W ramach otrzymanego limitu kredytu kupieckiego można korzystać z niskich cen i świeżych produktów Netto podczas codziennego funkcjonowania Państwa firmy.

  • Co zrobić gdy Karta Klienta „Czas na biznes” zostanie zgubiona/skradziona?

    Jeśli dojdzie do tego typu sytuacji, należy zadzwonić pod numer +48 79 700 30 00 i wybrać tonowo 3, po usłyszeniu komunikatu. Nasz konsultant przyjmie zgłoszenie blokady karty i przekaże informację o potrzebie wystawienia nowej karty.

  • Co zrobić gdy Karta Klienta „Czas na biznes” nie działa?

    Należy zgłosić ten fakt mailowo pod adresem: [email protected]

  • Co zrobić gdy Karta klienta „Czas na biznes” zostanie uszkodzona i przestanie działać?

    Należy zgłosić ten fakt mailowo pod adresem [email protected] – zniszczona karta zostanie dezaktywowana i wyślemy Państwu nowy egzemplarz.

  • Czy można wyrobić duplikat Karty Klienta „Czas na biznes”?

    Nie, ale można zgłosić prośbę o wydanie nowej karty w ramach przyznanego limitu i podpisanej umowy.

  • Ile Kart Klienta „Czas na biznes” może otrzymać moja firma/instytucja?

    Kartę może otrzymać przedsiębiorca, firma lub instytucja, która zaakceptuje warunki współpracy i podpisze umowę. Wniosek i warunki wydania Karty są dostępne na stronie www.netto.pl/czas-na-biznes

  • Jak/gdzie sprawdzić stan rachunku Karty Klienta „Czas na biznes”?

    Wszystkie faktury do zapłaty są wysyłane na bieżąco pod adresem mailowym wskazanym we wniosku o wydanie Karty.

  • Co zrobić gdy znajdę Kartę Klienta „Czas na biznes”?

    Znalezioną kartę należy odesłać pod adresem Netto sp. z o.o., wskazanym na rewersie karty. Nie należy jej zanosić do sklepu Netto.

  • Ile wynosi limit kredytowy na Karcie Klienta „Czas na biznes”? Czy można wnioskować o dowolny limit?

    Limit kredytu kupieckiego jest uzależniony od potrzeb/wniosku klienta oraz wyniku wewnętrznej analizy ryzyka Netto. Po nawiązaniu współpracy można zgłosić chęć zmiany wysokości limitu.

  • Czy mogę posiadać dwie Karty Klienta „Czas na biznes”?

    Tak – podczas wypełniania wniosku (lub później) można zgłosić chęć posiadania więcej niż jednej Karta Klienta „Czas na biznes”.

  • Jak zmienić/gdzie zgłosić zmianę danych firmy/ instytucji?

    Zmianę danych należy zgłosić mailowo pod adresem [email protected]

  • Ile wynosi kara za opóźnienia w przelewie?

    W przypadku braku wpłaty w terminie, Netto zachowuje sobie prawo do naliczenia odsetek karnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • Czy Karta Klienta „Czas na biznes” ma termin ważności?

    Nie, karta nie ma terminu ważności. Jednak jeśli zostanie zgubiona i zastrzeżona – nie można jej reaktywować. Musi zostać wydana nowa. W tym celu należy się skontaktować telefonicznie z Netto, dzwoniąc pod numer: +48 79 700 30 00.

  • Ile wynosi limit kwoty minimalnej za pojedyncze zakupy?

    Nie ma takiego limitu. Tej formy płatności można używać nawet do najmniejszych zakupów.

  • Czy jest możliwość dostępu do stanu zadłużenia na koncie?

    Niestety, w tej chwili nie możemy zaproponować takiego rozwiązania. Limit wydatków odnawia się po każdorazowym opłaceniu faktury (także przed terminem jej wymagalności).

  • Czy jest możliwość otrzymania wyciągu ze stanu konta Karty Klienta „Czas na biznes”?

    Tak, na żądanie klienta możemy wygenerować elektroniczne zestawienie otwartych pozycji na koncie Karta Klienta „Czas na biznes”.

  • Czy jest limit transakcji dziennych/miesięcznych? Jak często muszę robić zakupy, aby moja karta nie straciła ważności?

    Jedynym ograniczeniem w wysokości możliwych zakupów jest kwota przyznanego limitu kupieckiego, po odjęciu bieżących niezapłaconych faktur. Nie ma żadnych ograniczeń i wymagań dotyczących liczby zakupów, zrobionych za pomocą Karty Klienta „Czas na biznes”.

  • Czy jest możliwość, aby faktura była w dalszym ciągu drukowana również na sklepie?

    Nie, jednym z udogodnień programu jest przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Dzięki temu klient może zaoszczędzić czas.

  • Czy jako osoba zamawiająca kartę, ponoszę jakieś opłaty/ koszty z nią związane?

    Nie – uczestnictwo w programie, jak i sama karta jest bezpłatna. Jedynie w określonych sytuacjach (jak wydanie duplikatu karty w przypadku jej zgubienia) mogą wystąpić drobne opłaty.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? 
Napisz do nas: [email protected]