Kartę Klienta „Czas na biznes” może otrzymać przedsiębiorca, firma lub instytucja, która zaakceptuje warunki współpracy i zawrze umowę z Netto. Wniosek i regulamin współpracy są dostępne na stronie www.netto.pl/czas-na-biznes
O Kartę można aplikować, wypełniając formularz na stronie internetowej www.netto.pl/czas-na-biznes/ Decyzja o przyznaniu Karty zapadnie po przeprowadzeniu procesu weryfikacji.
Karta Klienta „Czas na biznes” to forma współpracy z Netto, dostępna dla firm i instytucji, polegająca na możliwości skorzystania z odroczonego terminu płatności i automatycznego fakturowania za zakupy we wszystkich sklepach
Netto w Polsce.
Dane niezbędne do nawiązania współpracy zawarte są w formularzu na stronie internetowej www.netto.pl/czas-na-biznes.
Są to tzw. dane rejestrowe i dane komunikacyjne.
Proces weryfikacji zgłoszenia, przygotowania umowy i wysłania karty jest uzależniony od wielu czynników. Niemniej jednak dołożymy wszelkich starań, aby każda z instytucji aplikujących, jak najszybciej mogła korzystać z zalet współpracy z Netto.
Karta będzie aktywna już w momencie jej odbioru od kuriera
Po podpisaniu umowy z Netto karta zostanie wygenerowana i wysłana kurierem pod adresem siedziby firmy, podanej w formularzu na stronie www.
Karta Klienta „Czas na biznes” umożliwia korzystanie z bezgotówkowej formy płatności za zakupy we wszystkich sklepach Netto w Polsce. Faktury są generowane automatycznie i wysyłane pod wskazanym adresem e-mail, a termin płatności wynosi 30 dni. W ramach otrzymanego limitu kredytu kupieckiego można korzystać z niskich cen i świeżych produktów Netto podczas codziennego funkcjonowania Państwa firmy.
Jeśli dojdzie do tego typu sytuacji, należy zadzwonić pod numer +48 79 700 30 00 i wybrać tonowo 3, po usłyszeniu komunikatu. Nasz konsultant przyjmie zgłoszenie blokady karty i przekaże informację o potrzebie wystawienia nowej karty.
Należy zgłosić ten fakt mailowo pod adresem: [email protected]
Należy zgłosić ten fakt mailowo pod adresem [email protected] – zniszczona karta zostanie dezaktywowana i wyślemy Państwu nowy egzemplarz.
Nie, ale można zgłosić prośbę o wydanie nowej karty w ramach przyznanego limitu i podpisanej umowy.
Kartę może otrzymać przedsiębiorca, firma lub instytucja, która zaakceptuje warunki współpracy i podpisze umowę. Wniosek i warunki wydania Karty są dostępne na stronie www.netto.pl/czas-na-biznes
Wszystkie faktury do zapłaty są wysyłane na bieżąco pod adresem mailowym wskazanym we wniosku o wydanie Karty.
Znalezioną kartę należy odesłać pod adresem Netto sp. z o.o., wskazanym na rewersie karty. Nie należy jej zanosić do sklepu Netto.
Limit kredytu kupieckiego jest uzależniony od potrzeb/wniosku klienta oraz wyniku wewnętrznej analizy ryzyka Netto. Po nawiązaniu współpracy można zgłosić chęć zmiany wysokości limitu.
Tak – podczas wypełniania wniosku (lub później) można zgłosić chęć posiadania więcej niż jednej Karta Klienta „Czas na biznes”.
Zmianę danych należy zgłosić mailowo pod adresem [email protected]
W przypadku braku wpłaty w terminie, Netto zachowuje sobie prawo do naliczenia odsetek karnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Nie, karta nie ma terminu ważności. Jednak jeśli zostanie zgubiona i zastrzeżona – nie można jej reaktywować. Musi zostać wydana nowa. W tym celu należy się skontaktować telefonicznie z Netto, dzwoniąc pod numer: +48 79 700 30 00.
Nie ma takiego limitu. Tej formy płatności można używać nawet do najmniejszych zakupów.
Niestety, w tej chwili nie możemy zaproponować takiego rozwiązania. Limit wydatków odnawia się po każdorazowym opłaceniu faktury (także przed terminem jej wymagalności).
Tak, na żądanie klienta możemy wygenerować elektroniczne zestawienie otwartych pozycji na koncie Karta Klienta „Czas na biznes”.
Jedynym ograniczeniem w wysokości możliwych zakupów jest kwota przyznanego limitu kupieckiego, po odjęciu bieżących niezapłaconych faktur. Nie ma żadnych ograniczeń i wymagań dotyczących liczby zakupów, zrobionych za pomocą Karty Klienta „Czas na biznes”.
Nie, jednym z udogodnień programu jest przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Dzięki temu klient może zaoszczędzić czas.
Nie – uczestnictwo w programie, jak i sama karta jest bezpłatna. Jedynie w określonych sytuacjach (jak wydanie duplikatu karty w przypadku jej zgubienia) mogą wystąpić drobne opłaty.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas: [email protected]