dn. 23. lutego 2022 r.
Netto wprowadza nowy harmonogram ofert promocyjnych. Do tej pory nasza sieć w każdym tygodniu przygotowywała jedną ofertę ważną między poniedziałkiem a sobotą. Od 28 lutego na klientów będą czekały dwie oferty w każdym tygodniu. Pierwsza będzie obowiązywała od poniedziałku przez cały tydzień, druga będzie rozpoczynała się w czwartek i kończyła w środę.
Dwie nowe oferty w miejsce jednej, startujące w każdym tygodniu od teraz w Netto! Dlaczego? Żeby nasi klienci mogli czerpać jeszcze więcej korzyści z zakupów w naszych sklepach. Takie podejście pozwala nam w bardziej elastyczny sposób podchodzić do kształtowania korzystnych cen oraz reagować szybko, na to, co dzieje się na rynku.
Informacje o najciekawszych ofertach będą tak jak dotąd pojawiać się w radio, reklamie zewnętrznej, digitalu i w komunikacji wewnątrz sklepów. Źródłem wiedzy na temat ofert będą również nasze gazetki reklamowe, jedna będzie obowiązywała od poniedziałku do soboty, druga – od czwartku do środy. W obu znajdą się artykuły z oferty spożywczej i przemysłowej. Gazetki dostępne będą zarówno w formie fizycznej w sklepach, jak i online – na stronie www.netto.pl/gazetka-netto, w aplikacji Netto+, jak i w serwisach gazetkowych, np. Blix.
Zmiana harmonogramu wprowadzania ofert promocyjnych nie wpływa na dotąd oferowane rodzaje promocji. Specjalnie dla naszych klientów w Netto wciąż dostępne będą promocje jednodniowe, tygodniowe czy weekendowe.