Lista zakupów

edytuj produkt

zapisz
Najczęściej zadawane pytania

Klienci

  • Kiedy Tesco w mojej okolicy zmieni się w Netto?

    Przyjmujemy, że cały proces integracji (w tym remonty poszczególnych placówek i ich ponowne uruchomienie pod szyldem Netto 3.0) potrwa kilkanaście miesięcy od momentu uzyskania zgody na przejęcie. Do tego czasu poszczególne sklepy będą jeszcze działać pod marką Tesco.

  • Czy będą przewidziane promocje dla nowych klientów?

    Oczywiście. Każdemu otwarciu sklepu, po dostosowaniu go do naszego formatu, będą towarzyszyły liczne promocje i atrakcje dla klientów. Śledź na bieżąco aktualności na naszej stronie. O wszystkich otwarciach i promocjach informujemy na naszej stronie.

  • Czy w Netto znajdę swoje ulubione produkty dostępne dotychczas pod marką Tesco?

    Na razie utrzymujemy w ofercie produkty marek własnych Tesco. W przyszłości ujednolicimy ofertę tak, aby była jak najbardziej atrakcyjna dla naszych klientów, a wszystkie produkty będą występowały pod marką Netto.

  • Jaka będzie przyszłość programu lojalnościowego Tesco?

    Program lojalnościowy Tesco cieszył się popularnością i uznaniem klientów. Jest jednak autorskim programem Tesco, a nie Netto. Będziemy proponować naszym klientom inne rozwiązania, bardziej dopasowane do naszej specyfiki i nie mniej atrakcyjne niż program Tesco.

  • Gdzie klienci mogą zgłaszać reklamację?

    Obecnie pracujemy nad stworzeniem kanału do kontaktu z klientami. Klienci Tesco w ciągu najbliższych miesięcy mogą nadal korzystać z dotychczasowych kanałów tej firmy. Będziemy informować o docelowym rozwiązaniu tak szybko, jak to będzie możliwe

  • Jaka jest liczba polskich produktów w ofercie Netto?

    Produkty pochodzące od polskich dostawców stanowią około 95% naszej oferty. Bardzo duży nacisk kładziemy na bezpośrednią współpracę z lokalnymi partnerami, którzy dzierżawią od nas stoiska piekarnicze i mięsne. Dzięki temu nasi klienci mają dostęp do cenionych i rozpoznawalnych produktów lokalnych. 

Dostawcy i partnerzy

  • Czy warunki dotychczasowej współpracy ulegną zmianie?

    Krajowe produkty i polscy partnerzy biznesowi stanowią integralną część naszej przyszłej oferty. Zarówno dla współpracowników, partnerów, jak i dostawców, umowa daje ogromne możliwości przyszłego rozwoju i ekspansji. Będziemy szukać okazji do jeszcze bliższej współpracy z naszymi najlepszymi partnerami, aby wspólnie dostarczać klientom bezkonkurencyjną wartość. Będziemy nadal oferować asortyment od obecnych

  • Jakie plany ma Netto wobec Pasaży Tesco? Czy będą zamykane / remontowane?

    W ciągu minionych miesięcy opracowaliśmy szczegółowy plan dla każdego sklepu. O szczegółach, dotyczących konkretnych lokalizacji będziemy informować w miarę zbliżania się terminów realizacji poszczególnych planów. Na dziś możemy powiedzieć tylko tyle, że część sklepów będzie wymagała głębokiej przebudowy, aby dostosować powierzchnię handlową Netto do optymalnej wielkości, zgodnej z formatem 3.0. Pozostała powierzchnia będzie nadal dzierżawiona. Zapewne w wielu lokalizacjach dzięki temu pojawią się nowe możliwości rozwoju biznesu dla naszych najlepszych partnerów.

  • Jak i kiedy mogę się skontaktować w sprawie dalszej współpracy?

    W tej chwili jesteśmy na początkowym, przygotowawczym etapie przejęcia, jednak w ciągu najbliższych 3 miesięcy planujemy kontaktować się z Państwem indywidualnie, aby porozmawiać o szczegółach współpracy. Do tego czasu (przez najbliższy kwartał) wszelkie warunki współpracy obowiązujące pomiędzy Państwem a siecią Tesco pozostają bez zmian.

  • Czy nastąpią jakieś zmiany dla obecnych dostawców Tesco?

    Krajowe produkty i polscy dostawcy stanowią integralną część naszej przyszłej oferty. Zarówno dla współpracowników, partnerów, jak i dostawców, umowa daje ogromne możliwości przyszłego rozwoju i ekspansji. Będziemy szukać okazji do jeszcze bliższej współpracy z naszymi najlepszymi partnerami, aby wspólnie dostarczać klientom bezkonkurencyjną wartość. Będziemy nadal oferować asortyment od obecnych dostawców, a zarząd Tesco będzie pracował jak dotąd nad optymalizacją zasięgu i planów handlowych.

Pracownicy

  • Ile zarabiają w tej chwili pracownicy Netto (na stanowisku kasjer/sprzedawca/magazynier) i, jeśli więcej niż pracownicy Tesco, czy te pensje będą wyrównane?

    Zgodnie z prawem, integracja zakłada zrównanie poziomu wynagrodzeń wszystkich pracowników na tych samych stanowiskach. Nasi nowi pracownicy otrzymają takie same warunki jak koleżanki i koledzy z Netto, z możliwością dołączenia do atrakcyjnych programów pracowniczych.

  • Jak będą wyglądały przygotowania do pracy w Netto? Jaki jest zakres wiedzy, którą będą musieli przyswoić pracownicy Tesco? Jak będą wyglądały szkolenia dla nowej załogi?

    Mamy już opracowany plan szkoleń stanowiskowych, atrakcyjne i przystępne materiały szkoleniowe, plan spotkań wewnętrznych z nowymi załogami. Jesteśmy gotowi do startu i z niecierpliwością go oczekujemy. Wszystkie te szczegóły nasi nowi pracownicy poznają podczas planowanych w najbliższym czasie spotkań z kierownictwem Działu Operacyjnego. Załogi wszystkich sklepów typowanych do konwersji będą na pewno dobrze przygotowane do przyszłych zadań w swoich nowych miejscach pracy.

  • Ile średnio zarabia w Netto kasjer?

    Z naszych analiz wynika, że oferowane przez nas wynagrodzenia plasują naszą firmę w gronie pracodawców oferujących dobre warunki pracy w branży handlowej.

    Dodatkowo, każdy pracownik może liczyć na benefity pozapłacowe, w tym dostęp do programów rozwojowych.